ASIAKASUSKOLLISUUS JA SUOSITTELU (NPS)

Haluatko tietää, miten todennäköisesti omat asiakkaasi suosittelevat brändiäsi tai yritystäsi ystävilleen tai kollegoilleen. Mikä on yrityksesi NPS (Net Promoter Score, nettosuositteluluku), entä miten brändisi tai yrityksesi sijoittuu verrattuna oman kilpailuryhmänsä brändien keskinäisessä NPS-vertailussa. Mitä enemmän brändilläsi on suosittelijoita ja vähemmän torjujia, sitä uskollisempia asiakkaasi ja sitä varmempaa on markkinaosuutesi kasvu.

IROResearch on tutkinut 150:n brändin NPS-ratingit ja tutkimme koko ajan uusia tuoteryhmiä. Haluatko kuulla asiakasuskollisuutta ja tulevaa kasvua parhaiten ennustavasta mittarista, Net Promoter Scoresta. Ota yhteys ja mietitään yrityksellenne toimiva suosittelustrategia!

”If growth is what you are after, you need to know what your customers tell their friends about you.” By Frederick F. Reichheld.

Klikkaa tästä suomen parhaat »